14-03-2017

Nu vrijdag, interessant Debat in BRugge/Hogeschool VIVES ivm klimaat, gezonde energie,stad,wonen, werken, Leven

gegraveerde boom uit Lappersfortbos/Brugge

Nu vrijdag dus in Brugge is er een interessante avond rond energie/klimaat met debat met vele prominenten, Bouwmeester Vlaanderen, burgemeester Landuyt  . Ook u als 'gewone mens mag vragen stellen aan deze mensen. Uw uitgelezen kans om eens antwoord te krijgen  van uw burgemeester, en eens echt de discussie aan te gaan? Laat ons hopen dat het boeiend wordt, met vele invalshoeken (meer dan over opvullen van Brugse groene hoekjes met parkeerauto's)en hoe zegt men het nog : kruisbestuivingen tussen vele waarden en belangen :))

Heb jij een vraag voor onze Burgemeester, de Vlaamse Bouwmeester, Alex Polfliet van Zero Emission Solutions of Dirk Holemans van Oikos ? Geef je vraag nu alvast... door via debat@klimaatpodiumbrugge.be en kom naar ons groot publieksdebat op 17 maart bij Vives. Meer info op www.klimaatpodiumbrugge.be

Brugs klimaatpodium nu vrijdag in Xaverianen