nog geen ondertekeningen

Een objectieve beleidsvoorstellenbus voor creatieve burgers

Hoeveel mensen beslissen er ingrijpend over de toekomst van de andere landbewoners? Tientallen, honderden, duizenden? Wat als sommige machteloze burgers minstens één keer een schitterende praktische oplossing hebben voor een ernstig en/of complex probleem (en de politici niet)? Wie gaat dat onderzoeken? Best "Nooit Nog Niemand!"

welzijn-, welvaart-, wereldverbeteraars, bezorgde, creatieve, kritische burgers alsook politici

dat te veel kwesties die al jaren of zelfs decennia aanslepen en andere die eraan komen of beide geen bevredigende oplossing krijgen; vele politici, organisaties, opiniemakers, academici, ... stellen iets voor dat enigszins in de goede richting gaat, maar de doorgaans soms zelfs intern sterk van mening verschillende partijen vinden geen sublieme synthetische solutie die de geesten verenigt en zo verbetert er te weinig te traag of zelfs niets.

de Vertegenwoordigers van het Volk ervoor te zorgen dat geen enkel potentieel goed voorstel van om het even welke burgers teloor gaat en wordt gelezen en desgevallend zorgvuldig wordt onderzocht in (geschreven) dialoog met de indiener(s). En dat er een ideeënbus en zelfs liefst een soort van jaarlijkse BOBEL-prijs wordt ingericht die de beste ideeën met tot 12 500 euro beloont. (Ter vergelijking: de Librisprijs geeft 50 000 euro aan één persoon.)

onderteken de petitie Een objectieve beleidsvoorstellenbus voor creatieve burgers.

Geen ondertekeningen gevonden