1 ondertekening

Ontslag Marc Rubens als bondsprocureur

Logo_kbvb

Marc Rubens is sinds 2011 bondsprocureur bij de voetbalbond. Zijn bewind wordt gezien als te autoritair en te schools. Er wordt te vaak met twee maten en gewichten geoordeeld en er is zeker geen sprake van neutraliteit. Via deze petitie hopen wij zo de voetbalbond te dwingen hem te ontslaan.

De Belgische voetbalfans

dat het bewind onder bondsprocureur Marc Rubens te autoritair en te schools is. Er wordt geoordeeld met twee maten en gewichten en er is zeker geen sprake van neutraliteit. Dit is in het verleden al gecontasteerd geweest door de heer Pierre François, huidige baas van de Pro League. Hij vroeg zonder succes het ontslag van Marc Rubens, wegens te autoritair en niet neutraal.

hierbij dat de vaststellingen van de voorbije jaren eindelijk een gevolg kennen. Met name het ontslag van Marc Rubens als bondsprocureur

onderteken de petitie Ontslag Marc Rubens als bondsprocureur.

• 3 maanden geleden anoniem