U, de petitionaris

Steun de e-sigaret!

Om de overheid duidelijk te maken dat dampen/vapen wel degelijk een alternatief is om te stoppen met roken. Tevens moet de overheid eens inzien dat de tabakindustrie een schandalige invloed heeft op de samenleving én overheid!

Ex-rokers, rokers die overwegen te stoppen, dampers, rook-stop, artsen, shop houders.

De overheid is van plan om de e-sigaret verder aan banden te leggen. Met als voornaamste reden: misgelopen inkomsten van tabak compenseren. Hoe kan een overheid een product zo aan banden leggen wat mensen effectief helpt te stoppen met roken en ook nog eens wetenschappelijk bewezen 95% schoner is dan de klassieke tabak? We moeten als samenleving de tabakslobby stoppen en "onze" overheid laten inzien dat ze verkeerd bezig zijn met de huidige plannen!

• Erkenning e-sigaret als stopmiddel
  • Versoepeling regelgeving omtrent verkoop e-liquid
  • Vervuilende en ziekmakende tabakslobby stoppen
  • De overheid eens in laten zien dat een e-sigaret een compleet ander product is dan een klassieke sigaret en op lange termijn de overheid kosten gaat besparen doordat mensen van de tabak af zijn en niet meer ziek worden!

Ondertekenen

We e-mailen u een link waarmee u uw ondertekening kunt bevestigen. Uw gegevens worden niet doorgespeeld aan derden en blijven bij de Stichting Petitie.be. Meer hierover leest u in onze privacyverklaring.

Ontvanger:
Kamer van Volksvertegenwoordigers