14302903 1256268191102038 1360756474 n

Volwaardig zwerfkattenproject Arendonk

De mooie groene gemeente Arendonk heeft verscholen in de bossen en velden een waar zwerfkattenprobleem. Graag uw steun voor deze petitie om het probleem aan te klagen, om het op de agenda te zetten en om een volwaardig zwerfkattenproject op te starten met steun van de gemeente.

inwoners van Arendonk met een hart voor dieren die inzien dat er volwaardig zwerfkattenproject in Arendonk nodig is

dat er een zwerfkattenprobleem is, dat wij de overlast beu zijn, dat wij de zieke zwervers willen laten helpen, dat wij de zwervers steriel willen laten maken zodat het probleem niet meer uitbreiding neemt, dat wij de gemeente wakker willen schudden, dat het wenselijk is om een deel van de gemeentebelasting die ieder van ons betaalt te gebruiken voor de behandeling, sterilisatie en het welzijn van de zwervers.

1 Wij eisen een volwaardig zwerfkattenbeleid in Arendonk met steun en medewerking van de gemeente. 2 Wij eisen dat het zwerfkattenprobleem erkend wordt door de gemeente. 3 Wij eisen dat een gedeelte van de gemeentebelasting ,die wij allen betalen, wordt aangewend om het zwerfkattenprobleem aan te pakken. 4 Wij eisen dat onze gemeente op de kaart komt van de diervriendelijke gemeenten met een volwaardig beleid voor zwerfkatten!

Huidige status

Deze petitie staat niet open om ondertekeningen te verzamelen.

Arendonk
12-12-2016