Odisee

Lesvrije week aanpassen @Odisee

Is het jou al opgevallen dat Odisee de enige Hogeschool is in Vlaanderen waarvan de lesvrije week op een ander moment valt? (de week van 12/2/2018) Dit betekent dat jij niet mee op reis kan met je vrienden uit een andere school van Vlaanderen...

Met deze petitie kan jij daar iets aan veranderen!

Studenten, docenten, verwante personen aan de opleidingen van Odisee, hun vrienden en sympathisanten

Aan Odisee is het momenteel zo dat we na de exames een inhaalweek hebben, dan een week les en dan weer een lesvrije week. De week dat wij les hebben alle andere scholen van hoger onderwijs lesvrije week. Je ziet de gevolgen al komen... Om er al 2 op te sommen: Sommige campussen zijn 2 weken open voor de helft van de studenten en jij kan niet op reis met de meeste van je vrienden. Help dus jezelf en/of je vrienden uit de nood want jouw stem telt!

Wij verzoeken dat de lesvrije week van 12/2/2018 verlegd wordt naar de week van 5/2/2018 en dat deze blijft samenvallen met de lesvrije week van alle andere scholen hoger onderwijs voor alle komende jaren.

Schoolbestuur
01-11-2017