Behoud thema-zenders in Play-pakket telenet

Streamz wordt ons opgedrongen door Telenet ipv Play, maar ze pakken van de trouwe Play klanten zomaar geliefde thema zenders (ID, discovery science, Nat Geo wild...) en de muziek zenders van Stingray af! Deze zijn nu enkel nog beschikbaar in een duurder pakket en abonnees hebben totaal geen inspraak.

Trouwe klanten van telenet met een abonnement op het Play-pakket die thema zenders willen behouden.

Streamz wordt ons opgedrongen door telenet ipv Play, maar ze pakken van de trouwe Play klanten zomaar geliefde thema zenders (ID, discovery science, Nat Geo wild...) en de muziek zenders van Stingray af! Deze zijn enkel nog beschikbaar in een duurder pakket. Vele mensen kiezen net voor Play omwille van deze zenders en nu wordt het aanbod eenzijdig aangepast zonder dat abonnees hier inspraak in hebben.

Het behoud van de thema zenders in het Play-pakket zonder meer te moeten betalen. De keuze mogelijkheid tussen het oude Play-pakket met de thema zenders en het Streamz-pakket. Telenet mag niet zomaar voor zijn klanten beslissen wat ze moeten kijken of hetgeen ze altijd gekregen hebben ineens veel duurder maken.

Huidige status

Deze petitie staat niet open om ondertekeningen te verzamelen.

Anders
07-12-2020
Status:
{:closed=>"Gesloten", :draft=>"Nog niet af", :in_treatment=>"In behandeling", :completed=>"Beantwoord", :indication=>"Status:", :orphaned=>"Verweesd", :sign_elsewhere=>"Elders te tekenen", :signable=>"Ondertekenbaar", :staging=>"Wacht op petitieloket", :withdrawn=>"Ingetrokken"}
Daisy Willems