U, de petitionaris

Yellow Sacks Matter

IVAGO start de vuilniszakken om te ruilen pas eind september, maar de gele zakken worden vanaf 1 juli niet meer opgehaald. Wij, HET VOLK, willen dat de termijn waarin allebei zakken worden opgehaald wordt verlengd totdat de oude gele zakken omgeruild kunnen worden!

De burgers van Oost-Vlaanderen, die het oplichtingsbeleid van IVAGO niet willen tolereren.

De gele vuilniszakken worden pas eind september (mischien) omgeruild naar de nieuwe groene, maar vanaf 1 juli worden er alleen de groene opgehaald, terwijl de groene al overal in de winkels te verkrijgen liggen. De IVAGO forceert de bevolking om onnodig extra geld uit te geven i.p.v. simpelweg langer allebei zakken te blijven ophalen.

Wij verzoeken het provincie bestuur IVAGO STRENG te adviseren om ofwel de omruil actie onmiddelijk te starten ofwel allebei zakken (geel en groen) te blijven aanvaarden tot de omruil actie begonnen is.

Huidige status

We hebben u een e-mail gestuurd vanaf webmaster@petitie.be. Om verder te gaan met uw petitie volgt u de link in de e-mail.

Petitieloket:
Einddatum: