U, de petitionaris
7ba02d3a01ff75fb7c9170dc45edf443 17c8a3415a4d6a109183df15ba4fda1000c82775

Openlucht-zwembad Zeebrugge

Al enige tijd blijven we als Open VLD Brugge (Jean Marie de Plancke & Kelly Boussemaere) in de kou staan met onze vraag naar een openluchtzwembad in Zeebrugge; deze kwestie zouden we nu toch graag in beweging zien komen. Als het duidelijk wordt hoe groot de vraag hiernaar is, zal er hopelijk meer gehoor hiervoor kunnen komen. Dus bij deze: teken en deel deze petitie!

Open VLD Brugge, Jean Marie de Plancke & Kelly Boussemaere, en alle andere liefhebbers van een openlucht-zwembad in Zeebrugge,

• dat de waterlijn aan het strand te Zeebrugge erg ver gelegen is en niet altijd haalbaar voor iedereen om in openlucht te gaan zwemmen;
  • dat het daarom fijn zou zijn dat er een openlucht-zwembad komt voor groot en klein met graszones en openbare douchen, liefst dichtbij het strand van Zeebrugge.

de realisatie van een openlucht-zwembad voor groot en klein met graszones en openbare douchen, liefst dichtbij het strand van Zeebrugge.

Huidige status

Deze petitie staat niet open om ondertekeningen te verzamelen.

Ontvanger:
Brugge