Img 0990

Eindejaarsvuurwerkevenement Aarschot

Daar ze in Diest, Tienen, Haacht, Leuven, Antwerpen en zoveel andere steden een eindejaarsvuurwerkevenement organiseren, zou het ook wel eens de moeite waard zijn om dit in Aarschot ook te doen. In Aarschot zijn er zoveel inwoners die houden van vuurwerk en wat is eindejaar zonder vuurwerk?

vuurwerkliefhebbers van de eindejaarsfeesten

Daar Aarschot ook een stad is en de parel van het Hageland, er nog steeds geen sprake is van eindejaarsvuurwerk, enkel en alleen voor burgers met een vergunning. Wegens de onveiligheid en wegens de angst dat de dieren hebben voor vuurwerk, wordt er in Aarschot geen vuurwerk afgeschoten. Enkel met het Aarschotkermis is er een jaarlijks afscheidsvuurwerk. Aarschot heeft slechts zelden plezierige evenementen.

Wat is een eindejaar zonder vuurwerk en amusement?

• Jaarlijks eindejaarsvuurwerk in Aarschot

• Meer evenementen rond het eindejaar

Aarschot
26-02-2019