Het democratisch bestel

Een aankoop van 4 drones aan 159 miljoen Euro elk om de Belgische burgers te bespioneren? Ongelooflijke geld verspilling en beroven van onze vrijheid. Of waar gaan ze anders voor gebruikt worden? Voor gewone observatie (politie en verkeer) zijn drones van een paar duizend Euro voldoende.

Burgers vragen de aankoop van de 4 x 159.000.000 Euro drones te herroepen.

België heeft slechts denkbeeldige vijanden, geen reëele vijanden. Bezwijken onder druk van een andere natie is verlies aan onafhankelijkheid van een andere natie. Het wordt hoogtijd dat Europese naties en België stoppen met de financiering van de Amerikaans oorlogsindustrie welke oorzaak is van onnoemlijk lijden en slachtingen van bevolkingen in vele delen van de wereld.

We verzoeken dan ook de aankoop van de drones door de Belgische regering ongedaan te maken daar het net speelgoed voor het leger blijkt te zijn vermits België geen vijandelijke natie aan ons landsgrenzen heeft en bijgevolg geen nood heeft aan deze toestellen of het zou moeten zijn voor gebruik tegen de vrijheidsdrang van de bevolking..

onderteken de petitie Het democratisch bestel.

• 11 dagen geleden Lydia Smans Brecht