U, de petitionaris

Ik zwijg tegen de Ref

1.093 ondertekeningen

Deze petitie is een oproep aan alle jeugd- voetbalcoaches en ploegafgevaardigden om tijdens wedstrijden geen enkele commentaar te geven aan de refs. Graag uw steun om een halt toe te roepen aan het schandalige gedrag waarmee scheidsrechters wekelijks geconfronteerd worden, en voor onze oproep om een écht voorbeeld van sportief gedrag te stellen.

jeugdvoetbalcoaches ploegafgevaardigden jeugdvoetballertjes ouders supporters en sympathisanten

Dat jeugdcoaches en ploegafgevaardigden regelmatig negatieve commentaar geven aan scheidsrechters. Dat het voor een echt sportief voorbeeld voor onze jeugd belangrijk is dat er een einde komt aan dit gedrag. Dat er ook van de ondertekenaars zelf (spelers, ouders, etc.) een inspanning nodig is om dit gedrag een halt toe te roepen.

Dat er binnen de sportverenigingen inspanningen worden gedaan zodat er in de toekomst geen enkele negatieve commentaar (meer) wordt gegeven aan scheidsrechters, door hierrond te sensibiliseren naar: - jeugdcoaches en ploegafgevaardigden - spelers, ouders, etc. Andere ondertekenaars drukken daarmee uit dat ze dit gedrag ondersteunen.

Huidige status

Deze petitie staat niet open om ondertekeningen te verzamelen.

Ondertekeningen