1 ondertekening

Deze petitie heeft als doel het gemeentebestuur er van te overtuigen dat de huidige "tijdelijke" situatie met betrekking tot het eenrichtingsverkeer in de Sint-Rochusstraat geen goede definitieve oplossing is. Deze veroorzaakt overlast, files, gevaarlijke situaties aan de school, ...

Omwonenden, passanten, bezorgde ouders, ...

We constateren dat sinds het verwijderen van de bouwkraan, de tijdelijke situatie in de Sint-Rochusstraat stilzwijgend is aangehouden. Hierin is er geen enkele inspraak van de buurt gebeurt.
Deze situatie zorgt namelijk voor aanhoudende files en extra verkeer aan de school.

Het is dan ook de bedoeling om met deze petitie aan te tonen aan het gemeentebestuur dat het teruggaan naar de oorspronkelijke situatie de enige goede oplossing is. Hierbij dient het verkeer Waregemstraat - E17 niet langs de school te passeren en kan het verkeer E17 - Deerlijk ook de Sint Rochus straat vermijden. Wat een vermindering van verkeer in de Sint-Rochusstraat tot gevolg heeft alsook in de Hoogstraat ter hoogte van de school.

onderteken de petitie Petitie voor het verwijderen van het eenrichtingsverkeer in de Sint Rochusstraat.

• 26 dagen geleden anoniem