Skatepark hulshout

Graag zouden we in hulshout een skateplein/community park hebben. Zowel om veilig te kunnen skaten, alsook de jeugd van de straat te houden en sportief bezighouden.

Inwoners van Hulshout.

Onze bedoeling is om een plein te creƫren waar jong en oud welkom is. We merken dat er weinig is buiten de sportclubs voor de jeugd om zich bezig te houden. Zo kunnen we samen zorgen dat de jeugd op een veilig manier kan spelen zonder op straat rond te hangen. Dit in combinatie met skate gelegenheid kan zowel jong en oud sportief bezighouden in een veilige omgeving.

Sociaal project met skategelegenheden en een stuk waar ouders of bezoekers even kunnen zitten en uitrusten, of genieten van de omgeving gecombineerd met een wandeltuin bijvoorbeeld. Een parkje waar iedereen welkom is, alsook willen we alles toegankelijk maken voor mensen met een handicap.

Hulshout
01-09-2020