P.txt

Wanneer besparing op de lonen van de politici

1.493 ondertekeningen

Wanneer is het gedaan met de werkende mens hun zakken nog meer leeg te maken, terwijl de politici hier helemaal niets van voelt? Wanneer is het de beurt aan deze om eens serieus te besparen op hun lonen?

de werkmensen, de werklozen, de kleine zelfstandigen, de "gewone" mensen, het volk ...

Het is altijd al geweest dat de personen in de politiek meer verdienen dan een gemiddeld loon. Bovendien moeten deze mensen nooit zoveel belasting betalen als de "gewone" mens (het volk), terwijl het de taak is van de verkozen bestuurders om het goede voorbeeld te geven. Gaan ze ervan uit dat het oplossen van de "crisis" enkel lukt door het meer en meer afnemen van de gewone mens, voor wie het steeds moeilijker wordt terwijl het voor henzelf heel gemakkelijk blijft?

dat er maatregelen komen zodat de koning, de politici, de overheidsbestuurders, ... bij al hun besparingen eerst eens aan het volk denken dan aan het altijd maar meer opstapelen van hun eigen berg geld.