nog geen ondertekeningen

Tegemoetkoming dentaaltechnici en dentaal bedrijven tijdens de coronacrisis

Als zelfstandige dentaaltechnici ondervinden wij maximale hinder door het coronavirus COVID-19. Daar wij enkel in opdracht van tandartsen mogen werken en deze enkel nog urgenties uitvoeren, zijn wij genoodzaakt tot semi-/volledige sluiting. Hiervoor verzoeken wij een extra tegemoetkoming te voorzien.

Zelfstandige dentaaltechnici en dentaal bedrijven in Vlaanderen

Doordat wij enkel in opdracht van tandartsen mogen werken en er maar 150 praktijken meer actief zijn in Vlaanderen, door de opgelegde maatregelen van het VVT en het VBT, is er zo goed als geen activiteit meer binnen onze bedrijven. De meeste bedrijven hebben dan ook moeten sluiten. Hierdoor dreigen wij in financiƫle problemen te geraken en maken wij ons zorgen over de verdere toekomst van onze dentaal bedrijven.

Wij verzoeken om naast het overbruggingsrecht ook een hinderpremie te voorzien voor alle zelfstandige dentaaltechnici die een maximale hinder hebben ondervonden door het coronavirus (op enkele urgenties na) en genoodzaakt zijn tot semi-/volledige sluiting van hun dentaal bedrijf.

onderteken de petitie Tegemoetkoming dentaaltechnici en dentaal bedrijven tijdens de coronacrisis.

Geen ondertekeningen gevonden